tiistai 25. syyskuuta 2012

XXII Kirje


Hei Sinä,

En tiedä missä olen. En tiedä minne menen. Luulen, etten ole täällä yksin. 
Kertoisitko minulle missä olemme? Olemmeko jo samassa veneessä? 
Tunnen keinuvani, mutta keinunko laiturissa vai jo ulapalla? Oletko siinä oikeasti vai kuvittelenko vain? 
Tartu minua kädestä, jos uskallat lähteä mukaan.

Olen seilannut monessa veneessä vaihtelevassa matkaseurassa. 
Toisinaan olen uskaltautunut etapille aivan yksinkin. 
En ole koskaan osannut navigoida suorinta reittiä, joten olen katsonut maailman toiselta laidalta. 
Onneksi olet avarakatseinen. Ymmärrät miksi näen maailman niin kuin näen. 
Et tiedä salattua historiaani, mutta se ei haittaa. 
Tiedän, että kaikki selviää aikanaan.

En tiedä missä olen, en tunne tätä maata. 
En tunne vielä sinua, mutta tiedän, että ymmärrät minua.
Elät minun maailmassani.
Kertoisitko missä olemme?

Sinun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti